August 29, 2010

PERKASA SETIAWANGSA MENYUMBANG DUIT RAYA.

Majlis berbuka puasa anjuran PERKASA Parlimen Setiawangsa semalam telah berjaya diadakan dengan kehadiran 120 orang tetamu termasuk 20 orang yang telah menerima sumbangan duit raya daripada Datuk Astaman Abdul Aziz. Saya bersyukur kerana dapat juga menyumbangkan sedikit duit raya kepada 20 orang yang berkenaan itu.

(Foto - Datuk Astaman dan Ahmad Yahaya menyampaikan duit raya kepada salah seorang penerimanya)

Saya amat menghargai dan mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua ahli-ahli PERKASA Parlimen Setiwangsa yang telah menghadiri ke majlis ini. Menerusi majlis seumpama ini saya merasakan ia telah berjaya merapatkan lagi hubungan silaturrahim di kalangan keluarga PERKASA Parlimen Setiawangsa, di samping itu kami juga telah menerima 25 orang ahli baru yang telah mengisi borang permohonan menjadi ahli yang diserahkan kepada Yahaya Tahir, Setiausaha PERKASA Parlimen Setiawangsa.

Selain Datuk Astaman, turut hadir di dalam majlis ini ialah Profesor Dr. Zahalan Man, Timbalan Yang Dipertua PERKASA Wilayah Persekutuan dan Tuan Haji Abdullah Abdul Rahman, Pengerusi Masjid Abu Ubaidah Al-Jarrah, Taman Seri Rampai yang juga Pengerusi Tetap UMNO Bahagian Setiawangsa.

Terima kasih juga kepada beberapa orang pemimpin-pemimpin UMNO di dalam Bahagian Setiawangsa yang tidak menghampakan jemputan kami ke majlis berbuka puasa ini; di antara mereka yang berkenaan ialah Abdul Rahman Hashim, Rosli Mohammad, Abas Mohd. Dom, Badrun Masan, Radzi Jaafar, Samsuri Shahrom, Nasir Md. Amin dan beberapa orang ahli jawatankuasa Pemuda UMNO Bahagian Setiawangsa.

Majlis berbuka puasa yang julung kali diadakan ini telah berlangsung di Laman Pengantin, Jalan H3, Taman Melawati milik sahabat saya Ismail Mohamad, Ketua Penerangan UMNO Bahagian Gombak yang juga merupakan orang kuat PERKASA.

Selepas menikmati juadah nasi beriyani gam dari Batu Pahat Johor ini, kami juga sempat menunaikan solat maghrib berjemaah, solat isyak dan di akhiri dengan solat sunat tarawih yang diimamkan oleh Tuan Haji Abdullah Abdul Rahman.

Datuk Astaman menyampaikan sumbangan duit raya

Ahmad Yahaya menyampaikan duit raya

Abas Mohd. Dom dan rakan-rakannya di meja makan

Samsuri bersama Nasir di meja makan

Rosli Mohammad di meja makan

Diantara ahli-ahli wanita yang hadir

Khusyuk bertahlil sebelum berbuka puasa

Dari kanan: Abidin, Ahmad Yahaya dan Hj Abdullah Abd. Rahman

Datuk Astaman bersama Shamsul, mantan PSU Pemuda UMNO
Bahagian Setiawangsa

Datuk Astaman bermesra dengan beberapa orang pemimpin Pemuda

Hadirin berbuka puasa

Adi Putra dan Radzi Jaafar merupakan Crew Alat Siaraya


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.